| Ver tema anterior :: Ver tema seguinte |
| Autor |
Mensaxe |
Em Galego, claro! Convidado
|
Publicado: Mer Xuñ 20, 2007 11:31 pm Asunto: Adaptaçom da banda desenhada anti-galega |
|
|
 |
|
|
 |
XabierDaponte

Rexistrado: 31 Xan 2007 Mensaxes: 430
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 12:21 am Asunto: |
|
|
Breogan bendiga a contrapropaganda _________________ Se sei que podo nom o fago |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 12:48 am Asunto: |
|
|
entre os castelanistas e os lusistas nos estades a foder todos.
Bravo pola bandeira coa estrela comunista e polo engadido ese da "lusofonia".
De puto cu imos, entre o fanatismo dos castelans e a imbecilidade dos vasalos de lisboa.
The End |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 12:51 am Asunto: |
|
|
"entre os castelanistas e os lusistas nos estades a foder todos. "
Nom, a ti algo fodido já te vejo.  |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 12:53 am Asunto: |
|
|
EXCELENTE!!!
PARABÉNS!!!!!
PASÁDEO; IMPRIMIDEO; PUBLICÁDEO!!!!
 |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 12:57 am Asunto: |
|
|
E SE NON VOS GUSTA...
MELLORÁDEO! |
|
|
 |
Casteão Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 1:04 am Asunto: |
|
|
| Simplesmente magnífico... a difundí-lo pola rede!!!! |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 1:04 am Asunto: |
|
|
| Anonymous escribiu: | "entre os castelanistas e os lusistas nos estades a foder todos. "
Nom, a ti algo fodido já te vejo.  |
.rsrsrsrs  |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 1:09 am Asunto: |
|
|
| Acabo de encetar uma cadea de miluchos a todos os contactos... |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 9:20 am Asunto: |
|
|
MAGNÍFICO !!
PARABÉNS !!!
IDE TOMAR POLO CU, ESPAÑOLARRAS DE MERDA !!!!
 |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 10:02 am Asunto: Re: Adaptaçom da banda desenhada anti-galega |
|
|
| Boíssimo. |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 10:53 am Asunto: |
|
|
Éste comic é unha puta merda, unha horterada cursi, unha pallasada reintegrata que lle fai máis mal que ben á causa do galego.
É a mesma estupidez demagóxica e melodramática que o que lle dá orixe. O único que cambia é a normativa. |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 11:08 am Asunto: |
|
|
| Anonymous escribiu: | Éste ghicho é unha puta merda, un hortera cursi, un pallaso isolino que lle fai máis mal que ben á causa do galego.
É o mesmo colonizado estupido, demagógo e melodramático que os que o colonizan. O único que cambia é que non se inteira de que vai o conto. |
 |
|
|
 |
Beltram

Rexistrado: 16 Feb 2006 Mensaxes: 699
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 11:09 am Asunto: |
|
|
Outro que nom sabe o que é a retranca....e a ver se algúm (inda bem já vam ficando poucos) começades a entender que muitos reintegratas (nom vou dizer tod@s nom vaia ser o Demo), nem papamos nenos, nem estamos vendidos ao ouro de Lisboa.
Somos gente que está a trabalhar a prol da dignificaçom do galego e cada vez com maior sucesso (centros sociais, Novas da Galiza, PGL...).
Se inda assim nom sodes quem de aceitar-nos pois polo menos, adicade toda esa energia e malahostia aos compas de Tangallegocomoelgallego e demais ralea. Há-nos cumprir bem a tod@s! |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 11:09 am Asunto: |
|
|
| Anonymous escribiu: | Éste comic é unha puta merda, unha horterada cursi, unha pallasada reintegrata que lle fai máis mal que ben á causa do galego.
É a mesma estupidez demagóxica e melodramática que o que lle dá orixe. O único que cambia é a normativa. |
|
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 11:21 am Asunto: |
|
|
| Anonymous escribiu: | | Anonymous escribiu: | Éste comic é unha puta merda, unha horterada cursi, unha pallasada reintegrata que lle fai máis mal que ben á causa do galego.
|
Mais uma versom, "adicada" a ti, subnormal "tangallegocomoogallego" :
 |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 11:23 am Asunto: |
|
|
E segue (também "adicado" a ti, "tansubnormalcomoelgallego"):
 |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 1:16 pm Asunto: |
|
|
moi bo, o carallo é que é real |
|
|
 |
Silveira Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 1:42 pm Asunto: |
|
|
Neste outro fórum (http://www.ciberirmandade.org/foros/viewtopic.php?t=2256), 6 matriuxca di que esta adaptaçom foi "feita polo MDL". Só quero dizer que isso é falso, o MDL nom se dedica a fazer esta propaganda nem tem nada a ver. Esta adaptaçom foi feita a jeito de brincadeira por mim individualmente. Diria-o no outro mas é preciso se registrar.
Tb quero dizer que nunca teria feito nenhuma cousa assim, a caricatura do rival ideológico nom pode chegar ao ponto de desenhar como feios e com braços com demos ao contrário. Nom é assim como se avança. Porém, ante a gravidade e a manipulaçom, que eu tomei como um insulto pessoal, decidim dar a minha versom. Errei, acertei, nom sei, todo o que dim os meninos na minha versom é verdade: temos direito a viver em galego, as políticas linguísticas das CA espanholas nom tenhem em conta a língua materna dos nenos senom a língua da comunidade, o galego é umha língua útil dentro e fora da Galiza, e o ensino em galego nom vai tornar-nos em pobres idiotas senom em cidadãos com a mesma normalidade e serenidade que em qualquer lugar. O galego nom é umha eiva genética que há que que branqueiar/desaparecer, senom umha oportunidade a nom perder. |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 2:15 pm Asunto: |
|
|
Silveira,
nom che tes que justificar. Está feito, e bem feito está.
 |
|
|
 |
|