| Ver tema anterior :: Ver tema seguinte |
| Autor |
Mensaxe |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 7:27 pm Asunto: |
|
|
| Gallego y español escribiu: | Nacin en Santiago de compostela, e vivin mouto tempo no pobo da miña nai na ria de muros, onde por certo falase moi ben o galego, e penso que todo iso da cultura galega, española, etc..., etc.. e tontería, proque o fianl todo ven dos romans, musulmans, prehistoria, todo e unha mixtura de culturas, ó final todo iso co tempo cambiará e evolucionará.
Os meus fillos falaran o que eles queiran e non o que lle impoñan, acaso ¿non falo galego?, e iso que levo fora de galicia mais de 12 anos.
E respondendo o inculto "Convidado" que me insulta, 197 millons portugues, 3 mkillons galego, viaxa un pouco veras que non es o ombrigo do mundo. |
Non nos contes a túa vida, anda, que ti con tal de aforrarte un psiquiatra...
 |
|
|
 |
Machín

Rexistrado: 21 Feb 2006 Mensaxes: 6728 Ubicación: O Universo
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 7:34 pm Asunto: |
|
|
| Gallego y español escribiu: | Nacin en Santiago de compostela, e vivin mouto tempo no pobo da miña nai na ria de muros, onde por certo falase moi ben o galego, e penso que todo iso da cultura galega, española, etc..., etc.. e tontería, proque o fianl todo ven dos romans, musulmans, prehistoria, todo e unha mixtura de culturas, ó final todo iso co tempo cambiará e evolucionará.
Os meus fillos falaran o que eles queiran e non o que lle impoñan, acaso ¿non falo galego?, e iso que levo fora de galicia mais de 12 anos.
E respondendo o inculto "Convidado" que me insulta, 197 millons portugues, 3 mkillons galego, viaxa un pouco veras que non es o ombrigo do mundo. |
E o malo de non ter apego pola terra nin pola tua propia lingua, cando alguns saen fora da galiza, pensan que todo o monte é ourego, máis aqui ademais do ourego, temos moito toxo!
O toxo parecese moito ao galego, pica, amola, pero cando está en flor, deixa pampos a todos, que non pampós.
Penso que confundes liberdade con ignorancia, pero ese é o estigma que tedes que suportar os que escollistedes"valga la rebuznancia", darlle as costas ao galego, 25 anos ensinando a nosa lingia e ainda non aprendichedes nada, se non vos cegara a dereita Española, outro galo cantaria! _________________ "Segunda estrela a dereita. Todo recto cara o mañan."
Capitán James T. Kirk |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 7:37 pm Asunto: |
|
|
197+3=200 (el ombligo del mundo o zero a la esquerra) (no se sabe si sube o si baja... viaja mucho) |
|
|
 |
Gallego y español Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 7:42 pm Asunto: |
|
|
Eu aprendo o que penso que e me util para o meu futuro, e non confundo ignorancia con libedade, diferenciei antes cultura como coñecemento, e cultura como modo de vivir, lingua e ritos. Eu quedome ca primeira coñecemento, pero aplicalo segundo tipo de cultura no e o meu, se me sirve para mellorar benvida sexa, se non pois e un lastre.
O que no fago e facer caso dos politcos, pero ti sigues co mesmo que so de dereitas, que equivocado estas, ademais penso que hoxe en dia non hai nin esquerdas nin dereitas, os politicos o unico que lles importa e o diñeiro, parece que no o pillas. |
|
|
 |
Mulher e Sardinha Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 7:58 pm Asunto: |
|
|
| Não gostamos de vassalos no fórum. |
|
|
 |
Machín

|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 8:00 pm Asunto: |
|
|
| Gallego y español escribiu: | Eu aprendo o que penso que e me util para o meu futuro, e non confundo ignorancia con libedade, diferenciei antes cultura como coñecemento, e cultura como modo de vivir, lingua e ritos. Eu quedome ca primeira coñecemento, pero aplicalo segundo tipo de cultura no e o meu, se me sirve para mellorar benvida sexa, se non pois e un lastre.
O que no fago e facer caso dos politcos, pero ti sigues co mesmo que so de dereitas, que equivocado estas, ademais penso que hoxe en dia non hai nin esquerdas nin dereitas, os politicos o unico que lles importa e o diñeiro, parece que no o pillas. |
Se non existen dereitas nin esquerdas, porque a plataforma "Tan gallego como el gallego" ia recoller sinaturas aos mítines de nuñez feixó?
Acaso pensas que o galego non é util?
Non abre portas, so as fecha, claro está!
Acaso somos moito mais cribles ante a xente cando falamos ese castelán artificioso con ese acento galego delator?
Entón por que hai chistes de galego?
Por que hai unha acepción despectiva sobre nos no diccionario da Rae?
Pensades que falando o castelán idesvos poñer a altura da meseta central?
Non podedes ter tanto autoodio, despois un lembra historias daqueles mestres que viñan de burgos e cascabanlle os nenos por falaren en galego, o autoodio podevos ao fin e o cabo.  _________________ "Segunda estrela a dereita. Todo recto cara o mañan."
Capitán James T. Kirk |
|
|
 |
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 8:12 pm Asunto: |
|
|
Se non existen dereitas nin esquerdas, porque a plataforma "Tan gallego como el gallego" ia recoller sinaturas aos mítines de nuñez feixó?
Non me interesa. Nin perteñezo a esa plataforma, entereime hoxe porque un coñecido envioume un mail.
Acaso pensas que o galego non é util?
Hoxe en dia so para falar con outros galegos, pero as persoas que non teñen ningun complexo poden falar en calquera, así que para min so sirveme para falar cá miña aboa e a miña madriña.
Non abre portas, so as fecha, claro está!
Só en galicia abre portas, pero so se tes un titulo de galego, claro. Pudose ver o pasado veran cos retens, xente que fala galego da toda vida que non pudo er reten por non telo titulo dos coions.
Acaso somos moito mais cribles ante a xente cando falamos ese castelán artificioso con ese acento galego delator?
Para nada, sempre e cando podan entendernos en galego.
Entón por que hai chistes de galego?
E de lepe?
Por que hai unha acepción despectiva sobre nos no diccionario da Rae?
Preguntalle os de america central, eles teñen isa acepción.
Pensades que falando o castelán idesvos poñer a altura da meseta central?
Polo menos fora de galicia entendenme, non so aquí en españa, en moitos otros paises.
Non teño odio ningun, so que non podo comprender tanto extremismo inculto que siguen a uns filos... como son os oliticos. |
|
|
 |
Machín

|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 8:21 pm Asunto: |
|
|
Non teño tempo para máis, pero se é certo. so és un colonizado parcial e alédome que non teñas nada que ver con esa plataforma, son do peoriño que vin en moitos anos.
Loitar por unha lingua implica sacrificio e dedicación, dende logo é moi doado tentar aparentar o que non somos, pero se hai unha soa cousa certa que nos identifica no mundo é o noso acento galego que provén da nosa lingua galega, no medio non hai sitio para que o castelán nos usurpe o que é patrimonio de todolos galegos.
Noutro intre se queres, continuamos a discutir, van botar heroes, hai cousas que non se poden deixar pasar.
Ainda vas rematar dándonos a razón, senón, tempo ao tempo!  _________________ "Segunda estrela a dereita. Todo recto cara o mañan."
Capitán James T. Kirk |
|
|
 |
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 8:29 pm Asunto: |
|
|
Outro dia continuamos, pero non creo que che de a razón, creo que o castelan non usurpa nada, son as persoas as que usurpan.
Eu quero loitar polo mais util, para min claro esta, e o galego non o é, pero respeto os que o queran falar, eso si se non o impoñen.
Un saudo es hata outro dia. |
|
|
 |
Mulher e Sardinha Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 8:32 pm Asunto: |
|
|
| A frase do sipaio é para figurar na escolma do "pensamento vassalo" |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 8:38 pm Asunto: |
|
|
| Gallego y español escribiu: | Outro dia continuamos, pero non creo que che de a razón, creo que o castelan non usurpa nada, son as persoas as que usurpan.
Eu quero loitar polo mais util, para min claro esta, e o galego non o é, pero respeto os que o queran falar, eso si se non o impoñen.
Un saudo es hata outro dia. |
Hata oytro dia vasallo, y no esqueças la frase: cultura é o que preciso. |
|
|
 |
Anacleto axente secreto Convidado
|
Publicado: Xov Xuñ 21, 2007 11:53 pm Asunto: Gallego y español (eso pensas ti) |
|
|
Qué risa e qué peniña dan estes "gallegoyespañoles".Qué cacao teñen na cabeza.Din que o galego non vale para andar polo mundo, pero a inmensa maioría da emigración, pasada e actual, os mariñeiros que andan polo mundo, nunca falaron outra cousa que galego (ainda que eles pensaran outra cousa, os que os oían non), e sairon e saen para adiante.Os atrancos están dentro da vosa cabeza, exclusivamente.
Parafraseando a Machín:
-Neno, qué idioma falan en Inglaterra?
-O inglés.
-E en Francia?
-O francés.
-E na Alemania?
-O alemán, claro.
-E en Galicia?
-En Galicia el Tangallegocomoelgallegoperoquenoesgallegoperoqueestangallegoomásquelgallego,
naturalmente, vaia pregunta. |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Ven Xuñ 22, 2007 3:13 am Asunto: |
|
|
Para un señor que ven por aquí, autenticamente galego e que non é da vosa corda, e chamádelles "vassalo" e non sei que trapalladas máis.
Se non aprendedes a escoitar dialogar, mal o levades.
Menos mal que sodes catro gatos metidos nun saco.
Hala. Adioshastanuncajamás. |
|
|
 |
C.R.

Rexistrado: 11 Mar 2007 Mensaxes: 3548 Ubicación: Compostela
|
Publicado: Ven Xuñ 22, 2007 8:23 am Asunto: |
|
|
Bueno, bueno. Qué tenemos aquí? Un culto español queriendo ser simpático con los galleguitos? No. Un español culto no habría olvidado tantos acentos. Al final, en las reglas de acentuación, castellano y "galego" son iguales (o eso dicen). Será entonces un gallego que no sabe escribir su lengua? Pues... será, no es nada nuevo. |
|
|
 |
Pablo Convidado
|
Publicado: Ven Xuñ 22, 2007 8:32 am Asunto: |
|
|
| Deus santo, estos fachiñas non saben que facer....nin como disfrazarse:) |
|
|
 |
C.R.

Rexistrado: 11 Mar 2007 Mensaxes: 3548 Ubicación: Compostela
|
Publicado: Ven Xuñ 22, 2007 8:46 am Asunto: |
|
|
Es que para un español culto no es difícil disfrazarse de gallego inculto.
Eso sí, la viceversa es bastante más complicada. |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Ven Xuñ 22, 2007 8:53 am Asunto: |
|
|
| [img]http://www.funonit.com/funny_jokes/woi.php?idm=3&ct=%21ogellag+le+omoc+ogellag+naT&col=&h=76b5d5c7b5a4a83e36240b58b0a36eea[/img] |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Ven Xuñ 22, 2007 11:37 am Asunto: |
|
|
 |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Ven Xuñ 22, 2007 11:50 am Asunto: |
|
|
Acho que qualquer nazista assinaria a piada como propia.  |
|
|
 |
CARLOS Convidado
|
Publicado: Ven Xuñ 22, 2007 2:18 pm Asunto: |
|
|
Compañeiro, deberías esixir na APA responsabildades por isa merda...como xurista penso que incluso podería ser delicto.
un saúdo |
|
|
 |
|
|
Podes publicar novos temas neste foro Podes responder a temas neste foro Non podes editar as túas mensaxes neste foro Non podes borrar as túas mensaxes neste foro Non podes votar en enquisas neste foro
|
|