| Ver tema anterior :: Ver tema seguinte |
| Autor |
Mensaxe |
Um Convidado
|
Publicado: Mer Set 13, 2006 8:09 pm Asunto: Concelho de Corcubiom tem a web em Galego Reintegrado!!! |
|
|
Uma iniciativa institucional sem precedendes. Mais um passo à frente!!
Parabéns!!!
http://corcubion.info/blog/?p=25 |
|
|
 |
canha

Rexistrado: 29 Ago 2006 Mensaxes: 257 Ubicación: Boa
|
Publicado: Mer Set 13, 2006 8:12 pm Asunto: |
|
|
| Para dar un paso mais a "frente" podese xuntar con Pachin... |
|
|
 |
A cantante calva Convidado
|
Publicado: Mer Set 13, 2006 8:43 pm Asunto: |
|
|
| Parabens pela iniciativa |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Set 13, 2006 10:50 pm Asunto: |
|
|
| A cantante calva escribiu: | | Parabens pela iniciativa |
El Concello de Corcubión ha sufrido una plaga de langosta AGAL/GZ en sus archivos informáticos , ya disponibles las bases para concurso público de empresas fumigadoras para liberarnos del adoctrinamiento/atontamiento melífluo de estos molestos insectos. |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Set 13, 2006 11:12 pm Asunto: |
|
|
| Anonymous escribiu: | | A cantante calva escribiu: | | Parabens pela iniciativa |
El Concello de Corcubión ha sufrido una plaga de langosta AGAL/GZ en sus archivos informáticos , ya disponibles las bases para concurso público de empresas fumigadoras para liberarnos del adoctrinamiento/atontamiento melífluo de estos molestos insectos. |
Si este engendro reintegrado avanza ahora en vez de Concello pasaría a llamarse CÁMARA MUNICIPAL DE CORCUBIOM o CORCUBIÃO. Buen avance , sí señor. Si Magallanes , o Magalhães , uy perdón! , levantara la cabeza lloraría con la emoción. Gracias por vuestra reconquista , moços!! |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Set 13, 2006 11:24 pm Asunto: |
|
|
| Aos colonizados fode-lhes que um meio oficial dê via livre a todas as opções ortográficas... Que peninha de gente... |
|
|
 |
Steamroller blues

Rexistrado: 07 Abr 2006 Mensaxes: 8673 Ubicación: Compostela
|
Publicado: Mer Set 13, 2006 11:26 pm Asunto: |
|
|
| Anonymous escribiu: | | Aos colonizados fode-lhes que um meio oficial dê via livre a todas as opções ortográficas... Que peninha de gente... |
¡Huai! Hentonzes tamen hazeptaram ha miña! |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Set 13, 2006 11:26 pm Asunto: |
|
|
| Anonymous escribiu: | | Aos colonizados fode-lhes que um meio oficial dê via livre a todas as opções ortográficas... Que peninha de gente... |
No sabía que esto era un museo de cera virtual ¡Cojones! un encomendero de los Reyes Católicos y su obsesión por la colonización. Es para troncharse!! |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Set 13, 2006 11:29 pm Asunto: |
|
|
Ahah! Típico: o colonizado não sabe que o está...
A tua normativa não vale assim, tens que redigir um prontuário, Steam. Põe mãos à obra e deixa-te de falar palha. Ânimo! |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Set 13, 2006 11:29 pm Asunto: |
|
|
| Por isso, como vos fode que o reintegracionismo esteja aí. Sodes uma banda de indesejáveis. |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Set 13, 2006 11:30 pm Asunto: |
|
|
| ¿Ya venden Cerveza Sagres en Corcubião? ¿Y pan de Broa? ¿Sabéis si instalaran pantallas gigantes cuando juegue la selección portuguesa? No hay tiempo que perder , A Cámara Municipal de Corcubião non pode ficar máis tempo jalhejisada. |
|
|
 |
Steamroller blues

|
Publicado: Mer Set 13, 2006 11:31 pm Asunto: |
|
|
¡Pssssss! Eu non estou colonizado, como muito cheiro ben ¿Eh?
 |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Set 13, 2006 11:33 pm Asunto: |
|
|
| Anonymous escribiu: |
A tua normativa não vale.... |
Los sectarios siempre tienen la razón en todo , ¿cómo no me habría dado cuenta antes? Sólo ellos , por obra y gracia de la Divina Providencia , pueden decidir qué es lo que vale y qué es lo que no. Vuelve Mouzo, que los porronchos nos toman el pelo. |
|
|
 |
Steamroller blues

|
Publicado: Mer Set 13, 2006 11:38 pm Asunto: |
|
|
A ver, vou botar unha man aos reintegratas.
¡¡ Galegos !! Mirade fixamente estod dibuxos e cando eu conte tres falaredes todos portujes !!
  |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Set 13, 2006 11:40 pm Asunto: |
|
|
| Steamroller blues escribiu: | A ver, vou botar unha man aos reintegratas.
¡¡ Galegos !! Mirade fixamente estod dibuxos e cando eu conte tres falaredes todos portujes !!
  |
Caralho! furrula pero nom me sae de los cojones hablar pertujés. Perdoa , pero o trebello ese faime misturar as palabras. |
|
|
 |
Steamroller blues

|
Publicado: Mer Set 13, 2006 11:42 pm Asunto: |
|
|
| Pois a mim me furrulam. Dem pheito agoram mesmo boumem tomarem unhas canhas a Pad Rom. |
|
|
 |
Machín

Rexistrado: 21 Feb 2006 Mensaxes: 6728 Ubicación: O Universo
|
Publicado: Xov Set 14, 2006 1:11 am Asunto: |
|
|
| Steamroller blues escribiu: | A ver, vou botar unha man aos reintegratas.
  |
Hai que deixalos, teñen dereito a non ser entendidos. _________________ "Segunda estrela a dereita. Todo recto cara o mañan."
Capitán James T. Kirk |
|
|
 |
|