Índice dos Foros
Publicidade:
Foros de ArroutadaNoticias.com!
as novas galegas na rede!

Voltar á páxina inicial de ArroutadaNoticias.com

FAQFAQ   BuscarBuscar   MembrosMembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RexistrarseRexistrarse 
 PerfilPerfil   Entra para ver as túas mensaxes privadasEntra para ver as túas mensaxes privadas   Iniciar sesiónIniciar sesión 
No festival de Xixóm, o filme "Fronteiras"
Ir á páxina Anterior  1, 2, 3

Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Foro Aberto
Ver tema anterior :: Ver tema seguinte  
Autor Mensaxe
todoterreo

Rexistrado: 05 Out 2007
Mensaxes: 1729

MensaxePublicado: Mer Dec 05, 2007 12:29 pm    Asunto: Responder citando

Felipe concordo contigo ao 100% e vese que o que me dixeron a min coincide. Que non sai na prensa ou noutras informacións xa é outro cantar, pero que hai certas aptitudes do rexionalismo asturiano (o Juanín é un claro exemplo) que debemos rexeitar e non apoiar nunca.
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada
Convidado

MensaxePublicado: Mer Dec 05, 2007 12:35 pm    Asunto: Responder citando

Juanito non é rexionalista asturiano, é nacionalista español e racista antigalego puro e duro.
Xuan

Rexistrado: 21 Feb 2006
Mensaxes: 3804

MensaxePublicado: Mer Dec 05, 2007 5:41 pm    Asunto: Responder citando

todoterreo escribiu:
Felipe concordo contigo ao 100% e vese que o que me dixeron a min coincide. Que non sai na prensa ou noutras informacións xa é outro cantar, pero que hai certas aptitudes do rexionalismo asturiano (o Juanín é un claro exemplo) que debemos rexeitar e non apoiar nunca.

Publicao: Mie Avi 05, 2007 12:29 pm

Cita:
Juanito non é rexionalista asturiano, é nacionalista español e racista antigalego puro e duro.

Publicao: Mie Avi 05, 2007 12:35 pm

Nin sabes, nin podes, nin tenhes habilidá..............gilipollas.
Terra da fraternidade.
felipeboal

Rexistrado: 05 Dec 2007
Mensaxes: 1

MensaxePublicado: Mer Dec 05, 2007 7:21 pm    Asunto: Responder citando

manoliño, interesante, se nota que sabes, pero no acabo de entender:
"O documentario non deixa de ser unha ilustración práctica dunha posta en escea de canle temático."
¿A qué te refieres?
"Mais o filme se converte nun mero pretexto para perseverar noutros debates, iso en Francia o chaman boutade."
Comooorrrrr????
Perdona mi ignorancia, manoliño, me gustaría que me lo explicases, no vi nada de esto en Fronteiras
Manoliño Quedabén
Convidado

MensaxePublicado: Mer Dec 05, 2007 7:37 pm    Asunto: Responder citando

As miñas desculpas por diante.
1 - non é cine, é un formato televisivo: un tipo documentos tv para entendernos.
2 - outros debates cun fío común: o conductismo deliberado do director (tipo m. moore, para entenedernos) que afoga outros latexos que poderían abir o filme: o tema da terra, as condición socio-económicas... ou o medio fílmico (ser máis arriscado na maneira de amosar).

Close-up.

E eu non sei nada do cine: o aborrezo.
Convidado

MensaxePublicado: Mer Dec 05, 2007 8:07 pm    Asunto: Responder citando

O Rubén Pardiñas de Fronteiras é este?

http://www.lenguadetrapo.com/00010-DE-ficha.html

Seica o galego lle parece ben para escarallarse dos paisanos pero non para escribir sobre arte, para iso está o castelán, claro...
todoterreo

Rexistrado: 05 Out 2007
Mensaxes: 1729

MensaxePublicado: Mer Dec 05, 2007 9:33 pm    Asunto: Responder citando

Juanín, eu non che insultei polo de agora con esa educación tan "fisna" que prodigas. Deberías coller o refrán "O ladrón pensa que todos son da súa condición".
Eu só respondo da miña mensaxe rexistrada e desde que estou rexistrado, non utilizo o xeito de "convidado" e iso pode o xestor comprobalo perfectamente. Pero ti como botas por esa boca o que botas pois ficas na maior evidencia de maleducado, antigalego, ignorante, manipulador, etc.

Sobre o que di Manoliño, é un documental e gustaríame que ti fixeses un para que os demais puidesemos valoralo. É un tema moi complexo e niso hai unha valentía enorme no tratamento. Poden gustarche cousas e outras non, pero en conxunto está ben. Eu nunca vin un documental asturiano que recollese todas as sensibilidades, porque non son capaces de facelo porque censurarían a moitas partes como fan nos xornais.

Tampouco pódese xulgar a unha persoa por facer outra curtametraxe en español, como se o fai en inglés, iso non lle quita nada, ou non somos cosmopolitas? O nacionalismo galego é aberto e se o director do documental Fronteiras decidiu facelo en galego será porque viu que ese carreiro era o axeitado para tratar esa temática, non o ía facer en español, non tería senso. Para iso xa está o nazi do ex-presidente da Academia do Bable que fala en español todo o documental (que defenderá este imbécil?) e a outra do final cun dialecto calco do español que nin sabe falar.

Falase de lingua, non de terra, nin de aspectos socio-económicos nin da clase de formigas que hai en cada territorio, Manoliño.
Convidado

MensaxePublicado: Xov Dec 06, 2007 12:59 am    Asunto: Responder citando

Xuan é o comunista mais coerente aqui do forum, ao contrario dos galegos que por aqui escrevem, uns traidores em potencia do internacionalismo
Manoliño Quedabén
Convidado

MensaxePublicado: Xov Dec 06, 2007 10:36 am    Asunto: Responder citando

todoterreo escribiu:
Falase de lingua, non de terra, nin de aspectos socio-económicos nin da clase de formigas que hai en cada territorio, Manoliño.

Da lingua das formigas que viven en cadanseu formigueiro. satisfeito

Bos días a tod@s
Convidado

MensaxePublicado: Ven Dec 07, 2007 5:02 pm    Asunto: Responder citando

quién es la escritora que insultó al director? es conocida?
patoasado
Convidado

MensaxePublicado: Mar Dec 18, 2007 2:28 pm    Asunto: Responder citando

O documental esta de la hostia, eu vino pola telegaita e flipei que se atreveran a pasalo ahí. Ánimo fronteirizos! Galiza ceive!
pontiño
Convidado

MensaxePublicado: Xov Xan 17, 2008 10:47 am    Asunto: Responder citando

No blogue de Fronteiras, un resumo do acontecido en Xixón, aínda que non dan moitos detalles. Ninguén sabe máis?

mareado http://fronteiras.blog.com/2475024/
[/url]
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Foro Aberto Todas as horas son GMT + 1 Hora
Ir á páxina Anterior  1, 2, 3
Páxina 3 de 3

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas neste foro
Podes responder a temas neste foro
Non podes editar as túas mensaxes neste foro
Non podes borrar as túas mensaxes neste foro
Non podes votar en enquisas neste foro

Publicidade: