| Ver tema anterior :: Ver tema seguinte |
| Autor |
Mensaxe |
todoterreo
Rexistrado: 05 Out 2007 Mensaxes: 1729 Ubicación: O planeta
|
Publicado: Mer Dec 05, 2007 12:29 pm Asunto: |
|
|
| Felipe concordo contigo ao 100% e vese que o que me dixeron a min coincide. Que non sai na prensa ou noutras informacións xa é outro cantar, pero que hai certas aptitudes do rexionalismo asturiano (o Juanín é un claro exemplo) que debemos rexeitar e non apoiar nunca. |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Dec 05, 2007 12:35 pm Asunto: |
|
|
| Juanito non é rexionalista asturiano, é nacionalista español e racista antigalego puro e duro. |
|
|
 |
Xuan

Rexistrado: 21 Feb 2006 Mensaxes: 3804 Ubicación: Xixón (Asturies)
|
Publicado: Mer Dec 05, 2007 5:41 pm Asunto: |
|
|
| todoterreo escribiu: | | Felipe concordo contigo ao 100% e vese que o que me dixeron a min coincide. Que non sai na prensa ou noutras informacións xa é outro cantar, pero que hai certas aptitudes do rexionalismo asturiano (o Juanín é un claro exemplo) que debemos rexeitar e non apoiar nunca. |
Publicao: Mie Avi 05, 2007 12:29 pm
| Cita: | | Juanito non é rexionalista asturiano, é nacionalista español e racista antigalego puro e duro. |
Publicao: Mie Avi 05, 2007 12:35 pm
Nin sabes, nin podes, nin tenhes habilidá..............gilipollas. _________________ Em cada esquina um amigo
Em cada rosto igualdade,
Grândola, vila morena
Terra da fraternidade. |
|
|
 |
felipeboal
Rexistrado: 05 Dec 2007 Mensaxes: 1
|
Publicado: Mer Dec 05, 2007 7:21 pm Asunto: |
|
|
manoliño, interesante, se nota que sabes, pero no acabo de entender:
"O documentario non deixa de ser unha ilustración práctica dunha posta en escea de canle temático."
¿A qué te refieres?
"Mais o filme se converte nun mero pretexto para perseverar noutros debates, iso en Francia o chaman boutade."
Comooorrrrr????
Perdona mi ignorancia, manoliño, me gustaría que me lo explicases, no vi nada de esto en Fronteiras |
|
|
 |
Manoliño Quedabén Convidado
|
Publicado: Mer Dec 05, 2007 7:37 pm Asunto: |
|
|
As miñas desculpas por diante.
1 - non é cine, é un formato televisivo: un tipo documentos tv para entendernos.
2 - outros debates cun fío común: o conductismo deliberado do director (tipo m. moore, para entenedernos) que afoga outros latexos que poderían abir o filme: o tema da terra, as condición socio-económicas... ou o medio fílmico (ser máis arriscado na maneira de amosar).
Close-up.
E eu non sei nada do cine: o aborrezo. |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Dec 05, 2007 8:07 pm Asunto: |
|
|
O Rubén Pardiñas de Fronteiras é este?
http://www.lenguadetrapo.com/00010-DE-ficha.html
Seica o galego lle parece ben para escarallarse dos paisanos pero non para escribir sobre arte, para iso está o castelán, claro... |
|
|
 |
todoterreo
Rexistrado: 05 Out 2007 Mensaxes: 1729 Ubicación: O planeta
|
Publicado: Mer Dec 05, 2007 9:33 pm Asunto: |
|
|
Juanín, eu non che insultei polo de agora con esa educación tan "fisna" que prodigas. Deberías coller o refrán "O ladrón pensa que todos son da súa condición".
Eu só respondo da miña mensaxe rexistrada e desde que estou rexistrado, non utilizo o xeito de "convidado" e iso pode o xestor comprobalo perfectamente. Pero ti como botas por esa boca o que botas pois ficas na maior evidencia de maleducado, antigalego, ignorante, manipulador, etc.
Sobre o que di Manoliño, é un documental e gustaríame que ti fixeses un para que os demais puidesemos valoralo. É un tema moi complexo e niso hai unha valentía enorme no tratamento. Poden gustarche cousas e outras non, pero en conxunto está ben. Eu nunca vin un documental asturiano que recollese todas as sensibilidades, porque non son capaces de facelo porque censurarían a moitas partes como fan nos xornais.
Tampouco pódese xulgar a unha persoa por facer outra curtametraxe en español, como se o fai en inglés, iso non lle quita nada, ou non somos cosmopolitas? O nacionalismo galego é aberto e se o director do documental Fronteiras decidiu facelo en galego será porque viu que ese carreiro era o axeitado para tratar esa temática, non o ía facer en español, non tería senso. Para iso xa está o nazi do ex-presidente da Academia do Bable que fala en español todo o documental (que defenderá este imbécil?) e a outra do final cun dialecto calco do español que nin sabe falar.
Falase de lingua, non de terra, nin de aspectos socio-económicos nin da clase de formigas que hai en cada territorio, Manoliño. |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Dec 06, 2007 12:59 am Asunto: |
|
|
| Xuan é o comunista mais coerente aqui do forum, ao contrario dos galegos que por aqui escrevem, uns traidores em potencia do internacionalismo |
|
|
 |
Manoliño Quedabén Convidado
|
Publicado: Xov Dec 06, 2007 10:36 am Asunto: |
|
|
| todoterreo escribiu: | | Falase de lingua, non de terra, nin de aspectos socio-económicos nin da clase de formigas que hai en cada territorio, Manoliño. |
Da lingua das formigas que viven en cadanseu formigueiro.
Bos días a tod@s |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Ven Dec 07, 2007 5:02 pm Asunto: |
|
|
| quién es la escritora que insultó al director? es conocida? |
|
|
 |
patoasado Convidado
|
Publicado: Mar Dec 18, 2007 2:28 pm Asunto: |
|
|
| O documental esta de la hostia, eu vino pola telegaita e flipei que se atreveran a pasalo ahí. Ánimo fronteirizos! Galiza ceive! |
|
|
 |
pontiño Convidado
|
Publicado: Xov Xan 17, 2008 10:47 am Asunto: |
|
|
No blogue de Fronteiras, un resumo do acontecido en Xixón, aínda que non dan moitos detalles. Ninguén sabe máis?
http://fronteiras.blog.com/2475024/
[/url] |
|
|
 |
|
|
Podes publicar novos temas neste foro Podes responder a temas neste foro Non podes editar as túas mensaxes neste foro Non podes borrar as túas mensaxes neste foro Non podes votar en enquisas neste foro
|
|