| Ver tema anterior :: Ver tema seguinte |
| Autor |
Mensaxe |
Convidado
|
Publicado: Mar Out 16, 2007 10:48 pm Asunto: |
|
|
Calquera persoa ultraxada defenderiase da mesma maneira, empregando as leis para protexerse, acaso non ten dereito a facelo esta persoa?
pois claro que si, senón que o pensaran mellor a hora de criticala. |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mar Out 16, 2007 11:28 pm Asunto: |
|
|
| Ourive escribiu: | Concordo. Esta tipa é do pior. Das que sobem ao carro do politicamente correcto em cada momento para chuchar. De ter escrito em qualquer época antes do 1980, iamos ver se o fazia em galego.
Por outra banda, a qualidade dos seus escritos é mui deficiente, e as punhadas que lhe dá à nossa cultura som de escándalo (primeiro o de Sargadelos e agora o de Aduaneiros). Eu botava-a fora e que fosse lamber dinheiro público a Fregenal de la Sierra.
Saúde, e força Aduaneiros!! |
ouriço, ti nin sabes nin entendes nada anterior a 1980. |
|
|
 |
Ourive

Rexistrado: 15 Out 2007 Mensaxes: 84
|
Publicado: Mer Out 17, 2007 12:55 am Asunto: |
|
|
Que che dá essa, frangulhas das migalhas que lambe ela do dinheiro de todos os galegos? Ou é que agora mandas algo em Sargadelos? Ou será que praticas o onanismo mentres ves o Cifras e Letras?
Quem che dera ser o professor. Como nom o és, casca e Mira. |
|
|
 |
CeL Convidado
|
Publicado: Mer Out 17, 2007 1:15 am Asunto: |
|
|
| Ourive escribiu: | Que che dá essa, frangulhas das migalhas que lambe ela do dinheiro de todos os galegos? Ou é que agora mandas algo em Sargadelos? Ou será que praticas o onanismo mentres ves o Cifras e Letras?
Polo que se ve, ti si que es un gran seguidor/a de Cifras e Letras.
Será porque aprendes algo?
Será porque che gusta a Yolanda?
Será porque che gusta o Mira? (chámase así o que vai de "ciencias", non?)
Veña, ho, non sexas tan tiñoso/a. Que usas unha linguaxe arrabaleira que metes medo. |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Out 17, 2007 1:29 am Asunto: |
|
|
| Ourive escribiu: | Que che dá essa, frangulhas das migalhas que lambe ela do dinheiro de todos os galegos? Ou é que agora mandas algo em Sargadelos? Ou será que praticas o onanismo mentres ves o Cifras e Letras?
É que a sua nova mutación personaxistica ten a este ouriço/a algo alterado/a.
E de reintegracionista, nada de nada! |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Out 17, 2007 10:24 am Asunto: |
|
|
| Anonymous escribiu: | | Ourive escribiu: | Que che dá essa, frangulhas das migalhas que lambe ela do dinheiro de todos os galegos? Ou é que agora mandas algo em Sargadelos? Ou será que praticas o onanismo mentres ves o Cifras e Letras?
Si, a min iso de "lamber" sóame moito. Só lle falta usar a palabra "fluxo". Calquera día destes xa non resiste máis e a pon. Tempo ao tempo. |
|
|
 |
Steamroller blues

Rexistrado: 07 Abr 2006 Mensaxes: 8699 Ubicación: Compostela
|
Publicado: Mer Out 17, 2007 10:45 am Asunto: |
|
|
O outro día cruceime con Yolanda e leveime unha sorpresa, está mais boa do que calculaba e é mais alta do que pensaba. Os nosos ollos se encontraron por uns instantes pero ela esquivou timidamente a miña mirada mentras un leve rubor asomaba nas suas meixelas, ... entón decateime que sería miña.  |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Out 17, 2007 11:25 am Asunto: |
|
|
| Steamroller blues escribiu: | O outro día cruceime con Yolanda e leveime unha sorpresa, está mais boa do que calculaba e é mais alta do que pensaba. Os nosos ollos se encontraron por uns instantes pero ela esquivou timidamente a miña mirada mentras un leve rubor asomaba nas suas meixelas, ... entón decateime que sería miña.  |
Si que está boa. Ten máis dun pase. E cando a teñas, non a vas a compartir, Steam? |
|
|
 |
Madre, que castañazo Convidado
|
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Out 17, 2007 2:13 pm Asunto: |
|
|
| Pacio escribiu: | Paréceme incríbel a actitude da Yolanda (que non, Iolanda) por unha sinxela caricatura. Claro que ultimamente as caricaturas parece que firen máis que as armas. En canto ao que se comenta de que fala espanhol cos seus amigos de fala espanhola evidencian unha falla de personalidade da mesma. Aos galegos que me falan espanhol por que non lle sae dos mismos falar en galego, fálolle en galego por a mesma razón, faltaría máis.
Por certo entrei na site da Yolanda pero deume medo e voltei a sair
www.yolandacastano.com |
si que da un pouco de "llullu" a min "moloume" pero hai que reconhecer que da un pouco para atrás ao principio... |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Out 17, 2007 2:53 pm Asunto: |
|
|
| Anonymous escribiu: | | Anonymous escribiu: | | Ourive escribiu: | Que che dá essa, frangulhas das migalhas que lambe ela do dinheiro de todos os galegos? Ou é que agora mandas algo em Sargadelos? Ou será que praticas o onanismo mentres ves o Cifras e Letras?
Si, a min iso de "lamber" sóame moito. Só lle falta usar a palabra "fluxo". Calquera día destes xa non resiste máis e a pon. Tempo ao tempo. |
Eu tamén a identifiquei. É a mesma que andou a perseguir por aquí a outra foreira. Agora camúflase con outro nick. Esperemos que estea algo reformada e que non bote demasiado lixo. |
|
|
 |
Ourive

|
Publicado: Mer Out 17, 2007 3:12 pm Asunto: |
|
|
É a mesma? Nada de nada? Som reintegracionista e tenho pirola!! Como Torquemadas nom tedes preço, mas como Sherlock Holmes ou Pepes Carvalhos sodes patéticos.
Nem sei de quem falades. |
|
|
 |
Pepe carvalho Convidado
|
Publicado: Mer Out 17, 2007 3:19 pm Asunto: |
|
|
| Ouriço/a, véseche o plumeiro, deixa o teu falso reintegracionismo, que non deixas de facelo ridículo. |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Out 17, 2007 3:41 pm Asunto: |
|
|
| Ourive escribiu: | É a mesma? Nada de nada? Som reintegracionista e tenho pirola!! Como Torquemadas nom tedes preço, mas como Sherlock Holmes ou Pepes Carvalhos sodes patéticos.
Nem sei de quem falades. |
Xa, ti faite agora a tola, como se non te tiveramos máis vista co TBO.
 |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Out 17, 2007 10:45 pm Asunto: |
|
|
http://www.gznacion.com/web/diccionario.php?ide=174
| Cita: |
Posiblemente se o blogue de Aduaneiros Sem Fronteiras non tivese os comentarios abertos non se chegaría a este punto, pois ata o momento a web se facía partícipe de liñas nas que se sostén dende que «Iolanda está moi boa de dios» ata que é «unha burra peideira» o que desmerece a elegancia do deseño crítico orixinal, que está á altura doutros publicados na Internet, e que non parecen molestar ós representantes legais da poeta/presentadora/directora da Galería Sargadelos. |
Non só na Arroutada cocen fabas. |
|
|
 |
Ourive

|
Publicado: Mer Out 17, 2007 11:10 pm Asunto: |
|
|
| Eu quero saber quem cona som supostamente e de onde o sacades. Por certo, levo o último terço da minha vida a ser reintegracionista praticante. E som um paisano. |
|
|
 |
tarabelo
Rexistrado: 29 Ago 2007 Mensaxes: 338
|
Publicado: Mer Out 17, 2007 11:15 pm Asunto: |
|
|
Eu non teño nen idea, pero non fagas moito caso, aqui hai moito detective para poucas intrigas. _________________ A razón tenna o Xan pero eu estar estou co Antonio. |
|
|
 |
Esa, sí, esa! Convidado
|
Publicado: Xov Out 18, 2007 12:33 am Asunto: |
|
|
| Anonymous escribiu: | | Anonymous escribiu: | | Anonymous escribiu: | | Ourive escribiu: | Que che dá essa, frangulhas das migalhas que lambe ela do dinheiro de todos os galegos? Ou é que agora mandas algo em Sargadelos? Ou será que praticas o onanismo mentres ves o Cifras e Letras?
Eu tamén a identifiquei. É a mesma que andou a perseguir por aquí a outra foreira. Agora camúflase con outro nick. Esperemos que estea algo reformada e que non bote demasiado lixo. |
RAKEL= JORDO DE LUGO= MERDA EN BOTE
Tes ganas de "lamberlle" a cona a Yolandita, eh?.
 |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Out 18, 2007 2:16 am Asunto: |
|
|
Un pouco de sentidiño:
http://calidonia.blogaliza.org/
Un erro non amaña outro erro
Data de publicación: 17 de Outubro de 2007
Categoría: rede, denuncia, blogMillo |
Probablemente me estea perdendo o meme e a campaña do ano, e seguramente perda bastantes puntos entre boa parte do blogomillo, ou estea renunciando a unha cantas visitas no meu contador. Mais, para que demos quer un un blog se non é para dicir o que honestamente pensa e acha?
Carta aberta aos Aduaneiros sem Fronteiras e a Yolanda Castaño
Prezados Aduaneiros, prezada Yolanda:
A decisión de Yolanda de encomendar a un avogado vos contactar aos Aduaneiros para apagardes da vosa web uns comentarios inxuriosos é, até onde eu alcanzo, unha decisión perfectamente lexítima e irreprochábel.
Quen isto escribe coñece xa casos de máis (na rede e fóra da rede) de calumnias vertidas sobre persoas e profesións que carecían do máis mínimo fundamento, e cuxos autores nin sequera se dignaron en contrastar nada coas persoas implicadas. Nin que falar doutros moitos casos de insultos ou expresións que faltan á honra ou danan a imaxe pública das persoas.
Quizá por isto, entendo como o máis normal que Yolanda protexa os seus dereitos, e quizá por iso non me acaba de entrar nesta cabeciña de pau que algúns seareiros sem fronteiras poidan negar isto amparándose facilmente na defensa dunha liberdade de expresión que xa non é tal, que hai tempo pasou a ser libertinaxe, como o dille-dille que a forza de repetirse xa se converteu directamente en infamia. Até aquí tudo bem. Ou así o vexo eu.
É certo que pode haber partes deste acontecemento que se me escapan e que non coñezo, quizá algúns datos de primeira man relacionados co feito que en última instancia inspirou o deseño gráfico dos Aduaneiros onde se xerou todo este problema: a túa decisión lexítima, Yolanda, de aceptares o emprego como directora da Galería Sargadelos na Coruña, xusto na mesma época en que o fundador da empresa, Isaac Díaz Pardo, viña de ser apartado de forma vergoñenta dos órganos de dirección da mesma. Pero mesmo sen ter todos os datos, admitindo, Yolanda, que puideras ter entrado en contradición (ou non) con declaracións túas anteriores ao aceptar este posto, penso que a crítica dos Aduaneiros tamén é lexítima, e que o problema que nos trouxo até aquí non reside precisamente aí.
Os comentarios anónimos que acompañaban ao voso deseño gráfico, Aduaneiros, e que nunca moderastes, sen dúbida ningunha serían considerados ofensivos por calquera xuíz, postos nesa tesitura. Independentemente de que moita xente na rede estea afeita a ler decote cousas coma esas (ou peores) ou teña a sana capacidade de tomalas como brincadeiras ou como exabruptos que se descualifican a si propios. Non foi nada dilixente pola vosa parte permitir que durante meses permaneceran publicadas as cousas que alí figuraban.
Coido máis ben que o problema de todo isto está en que este avogado ou pouco sabe de internet ou abusou da súa pose de quenlla das leis. Cando requiridos polo letrado os Aduaneiros ofrecestes borrar os comentarios e deixar o deseño, solución que sería a do sentidiño, a lóxica e a óptima, e o avogado se negou esixindo que se borrase todo ou a xuízo, é aí cando ao meu entender, Yolanda, se comete o primeiro erro.
Fronte a esa ameaza ou chantaxe só caben efectivamente dúas alternativas. Unha é achantar, botando o pecho a unha páxina web que estaba sen actualizar desde había meses e que contiña innumerables comentarios-lixo (quer de humanos quer de máquinas) e aproveitando para despedirse ao grande facendo algo de axitación na rede, cousa na que vós, Aduaneiros, sodes auténticos mestres. Esta é a decisión que tomastes e á que rapidamente adheriu a inmensa maioría dos internautas galegos. Aquí, Aduaneiros, cometestes o segundo erro, na miña opinión.
Mesmo que a outra parte non emendase o seu erro había outra posibilidade. Defender o que un cre xusto, defender o que paga a pena defender: a creación, a arte, o humor, a xenialidade. Todo aquilo que si é verdadeiramente liberdade de expresión. Defender iso, e non dar cobertura por omisión a un lercheo faltón e desmedido, monótono e falto de graza xa, de repetido que está o retrouso sobre Yolanda.
Fagan o favor, Aduaneiros, suban a barreira. Reconsideren a súa decisión e defendan o produto da súa arte, até as últimas consecuencias. Iso si estaría á altura do seu xenio e da súa integridade. Todo o demais é divertido, efectivo pero tamén inxusto e innecesario. Postos a revolucionar a rede eu propóñolles recadar fundos para custear un avogado se o precisan.
E faga o favor, Yolanda, fale co seu picapleitos e retráctense desta enleada gratuíta. Unha figura pública da súa proxección por desgraza precisa encaixar mellor os golpes, xa debía estar afeita e mesmo ter aprendido a esquivalos con habelencia. Pero á marxe disto, unha creadora artística do seu xenio non necesita andar este camiño, que a ningún lugar bo conduce, nin precisa gañar inimigos dentro da nosa pequena casa.
Se deciden non escoitarme, non se preocupen. Sempre poderei resuscitar o espírito da VA-CA e cantar alegremente aquilo de Somos galegos e non nos entendemos. |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Xov Out 18, 2007 2:47 am Asunto: |
|
|
Espero que as consecuencias para esa estúpida non se fagan esperar e que pague con certo ostracismo social o que fixo 1) contra a liberdade de expresión 2) contra Díaz-Pardo para despois empoltronarse cos seus inimigos.
Non é máis ca unha ladra chupando subvencións por cousas que non solo son impresentables como arte, senón ridículas. |
|
|
 |
|
|
Podes publicar novos temas neste foro Podes responder a temas neste foro Non podes editar as túas mensaxes neste foro Non podes borrar as túas mensaxes neste foro Non podes votar en enquisas neste foro
|
|